PROJECT MANAGEMENT (DIRECCIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES)
El Project Manager té la funció principal de complir els objectius i assegurar l'èxit final del projecte al client evitant indefinicions, eliminant riscos i optimitzant la inversió en el temps i la forma preestablerta. Per si això no fos prou, ha d'identificar, avaluar i minimitzar el risc econòmic i de seguretat, segons la regulació i les restriccions de la ciutat o la comunitat autònoma on es realitza l'obra.
Les diferents funcions que exerceix un Project Manager són:
-
Planificació completa del projecte:
A la primera fase, elaborarà un pla en què incorporarà tots els treballs a realitzar, els materials i professionals (o empreses) necessaris i determinarà uns terminis de lliurament prioritzant les tasques. Plasmarà un calendari on cadascuna de les parts implicades sàpiga quan ha d'intervenir, per a què i quant de temps ha de trigar. Això servirà per guiar tots els agents implicats en el projecte, dins del temps i del pressupost establert. En aquest pla d‟acció cal analitzar i incloure tots els factors externs i interns, és a dir, tot allò que pugui afectar el bon funcionament del projecte.
D'aquesta manera, l'obra es desenvolupa amb més rapidesa i facilitat i els contratemps es resolen amb més facilitat. Un professional amb experiència t'estalviarà temps i maldecaps.
-
Control del pressupost:
Una de les principals tasques serà controlar les despeses i les desviacions que hi pugui haver fruit d'imprevistos. La seva tasca serà bregar amb els números perquè sàpigues en què es gasten els teus diners.
-
Supervisió del projecte:
Supervisar la qualitat general de lobra. Vetllarà perquè totes les parts compleixin els seus treballs en temps i l'acabat esperat, sense errors ni errors. També revisarà que es compleixin totes les mesures de seguretat i els requeriments de cada projecte.
-
Gestió de documents:
A l'obra, s'encarregarà de portar la gestió de tota la documentació. Des dels contractes amb el client fins amb els que tingui amb empreses, autònoms o serveis necessaris. A més, et proveirà de tota la documentació que necessitis i de les garanties de tots els treballs realitzats.
A continuació us deixem l'enllaç de dos edificis d'obra nova en els quals ARKO ha actuat com a Project Management:
Charmex Green Building II
Charmex Green Building III
Sol·liciteu més informació i/o pressupost: Aquí.